الخميس، 26 فبراير 2015

مفرح القلوب الشماس مارك زغلول


مفرح القلوب مارك ..


عقبال ما تفرحنا كلنا معجزة رائعة انا متجوزه من سنه و قعدت 9شهور من غير ما يحصل حمل و كنت تعبانه جدا و كنت علطول في مشاكل و كنت بسمع كلام صعب جدا و كنت بصلي و ابكي دايما 
و في يوم جالي كتاب القديس مارك من واحده كان عندها المرض الخبيث و اتشفعت بالقديس مارك و شفاها اخدت منها الكتاب و قريته و و انا بقراه صليت انه يتمجد معايا و يحصل حمل و طلبت من القديس مارك يديني علامه و اول ما قلبت الصفحه لقيت الصفحه علي معجزه واحده بقت حامل من الفرحه بكيت و فضلت ابوس في الكتاب و قلت يا قديس مارك لو حصل حمل وعد هاسمي لو ولد مارك
و كنت باخد الكتاب و احطه تحت المخده و دايما كنت احط ايدي علي الكتاب و اروح في النوم 
و في يوم حصلت مشكله مع جوزي كبيره فضلت صاحيه للصبح حضرت الصلاه باكر و بكيت جامد و من البكا نمت و ايدي علي الكتاب و روحت في النوم حسيت بحاجه سخنه علي بطني قومت بشيل ايدي من علي الكتاب لقيت ايدي بتطلع نور زي نور الرعد اللي بيحصل في السما و صوت زي ماس الكهربا اتخضيت و خوفت قولت يمكن بيتهيألي لقيت المنظر اتكرر 3مرات و بين كل مره و مره حوالي ثانيتين و كنت واعيه جدا ..
ببص في الساعه لقيتني ماعدتش ربع ساعه علي نومي صحيت و انا في قمه الفرح بعدها بشهر و بالظبط يوم عيد الميلاد لقيت فيه حمل مع العلم ان الدكتور كان عطاني ميعاد ان اروح له و انه مش هيحصل حمل التوقيت ده و حصل الحمل ببركة القديس مارك و حاليا مستنيه شويه و اروح أزوره و بتمنا يكون حملي ولد عشان اسميه مارك
فرح قلبنا يا مارك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق