الأحد، 15 يونيو 2014

نفسى يارب تاخدنى فى حضنك




نفسى يارب تاخدنى فى حضنك
وابكى وافضفضلك بمشاعرى
اصل انا شايل جوه فى قلبى بحر مشاكل
لو هحكيها مش هتسيعها كل بيوت الشعر بحالها
ومينفعش احكيها لغيرك
اصل انا واثق انى هلاقى قلب حنين
لانك عارف كل همومى من غير ما اشكى
ومفيش غيرك عنده الحل لكل مشاكلى
ومفيش غيرك انت يارب يغير شكلى
وانا مش لاقى صديق يوفينى بحل مناسب
ومفيش غيرك انت ياربى هيجبر جرحى
اصل مافيش غيرك يدينى سلامى وراحتى
او حد هيقدر من تانى يرجع فرحى
ولو كل ابواب الدنيا فى وشى هتقفل
او حتى عيون الناس عنى هتغفل
هلاقى ابوابك فاتحه احضانها
والاقى عينيك على طول سهرانه علشان تحرسنى
اصل انا بنتك وانت ابويا
ومش هتسيبنى فى بحر العالم ده يغرقنى
ولا هتسيبنى فى نار الهم دى تحرقنى
وابعد عنى يارب مشاكلى وكل همومى
واصفح واغفر ليا يارب كل ذنوبى
وضمنى تانى يارب لحضنك
وريح قلبى مادمت انا بنتك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق