الأربعاء، 4 يونيو 2014

رد لي روحي




مكتفاني خطيتي ذي الكفن وفي قلب قبر من الشرور قلبي ادفن ، من برة شكلي متبيض ومدهون الف لون من جوة مليان بالعفن ، فينك يارب ، لو كنت ساكن جوة قلبي مكنش مات ولا كنش عمره هيتملي شر وآفات ، يخساره الوقت الي فات وانا معرفكش ومبكلمكش مع اني كنت بملي الدنيا كلام ،اضحك وعمري ما حسيت بالسلام بزرع وأعمر بس جواية خراب ، عندي عيون ميملهاش إلي التراب ،أه يارب ، أه يارب لو كنت جوة القلب دة موجود لو كنت لما ندهتلي سمعتك لو كنت قررت اشتريك مش بالرخيص بعتك مكنتش ابقي في في نعشي ده ممدود ولا كنت هبقي فريسة للعفن والدود ، بس اعمل اية انا من غبائي وقسوتي خبط علي بابي قلتلك امشي بدون مطرود ، يااااااااه ،انا مش مسدق انا إلي ديما بهملك وابعد واسيبك لسه برضو معتبرني ابنك حبيبك ،يااااااه ، وايه الي جوة عنيك ! دموع ، لسه فاتح حضنك بتنديلي لسه برضو فية امل في سكة تاني للرجوع ادي الحجر إلي علي قلبي مرفوع ، غرق بشمسك ضلمتي انا مش هعيش في العتمة بعد اليوم ، انا عايز اقوم من رقدتي أنده عليا وقلي قوم 《 هقوم 》
رد لي روحي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق